Autor Wiadomość
rączka
PostWysłany: Wto 21:22, 14 Kwi 2009    Temat postu:

a co zrobil radny kozlowski dla naszego miasta oprocz zapuszczenia i zmarnowania klubu ktoremu kierownikuje?

przeciez nawet murawy na boisku nie potrafia utrzymac...
Marcin
PostWysłany: Śro 22:38, 18 Mar 2009    Temat postu:

No jak to po co, ktoś musi nam te mapki z oznaczeniem niebezpiecznych dziur na drogach zrobić Wink
stefanka
PostWysłany: Śro 22:23, 18 Mar 2009    Temat postu:

to po co nam samorząd? hehehe
Marcin
PostWysłany: Śro 21:14, 18 Mar 2009    Temat postu:

Ooo dobry pomysł, gruz pewnie dłużej wytrzyma, niż coś, czym zapychają te dziury na kilka dni. Na gruz nieco betonu, żeby nie było partactwa, i mamy problem dróg w NDG rozwiązany Smile
N.I.C.
PostWysłany: Śro 21:03, 18 Mar 2009    Temat postu:

a moze w ramach czynu spolecznego
wypelnic gruzem Very Happy
stefanka
PostWysłany: Śro 18:22, 18 Mar 2009    Temat postu:

dobry pomysł z tymi mapkami Smile popieram
Marcin
PostWysłany: Śro 15:11, 18 Mar 2009    Temat postu:

Wiecie co, bardziej uciążliwe są chyba i tak te same - od dawna dziury, na Obrońców. Np. ta przy schodach prowadzących do góry "pasażu"...
Jak jest sucho, można ominąć, jak zaleje, modlić się, żeby w tę dziurę nie wpaść.
Co jakiś czas widzę, że ktoś próbuje załatać te dziurki jakims materiałem - nie wiem co to, może jakiś kleik, może gips, bo wytrzymuje kilka dni.

I skoro władze nie mogą sobie z tym poradzić, może wydałyby bezpłatne mapki - informatory dla kierowców, gdzie zjadują się dziurki, dziury, a gdzie przepaści grożące oberwaniem koła, misy itp. ;]


www.ndg.fora.pl
Gość
PostWysłany: Śro 10:08, 18 Mar 2009    Temat postu:

ulice o słabej jakości można by wymieniać i czasu by zabrakło. Nasze lokalne władze muszą zacząć inwestować( czyt. lepiej pozyskiwać środki z UE na ten cel) bo rezultat może być taki jak na śląsku, gdzie większość dróg można uznać za gruntowe Wink
lokalny-patriota
PostWysłany: Śro 9:26, 18 Mar 2009    Temat postu:

Prędzej na dachu urzędu miejskiego wybudują lotnisko dla helikoptera pana burmistrza. W końcu lubi się wysoko nosić.

A tak na serio, po ul. Plac Wolności jeździ się w porównaniu jak po polu minowym, nigdy nie wiadomo, kiedy się stanie, kiedy misa się urwie Razz
Obojętność wobec tego typu problemów to u nas chyba norma.
Myślę, że priorytetem na dzisiaj byłaby jakaś podwyżka dla i tak już najlepiej zarabiającego burmistrza w naszym województwie (SIC!) Smile Smile Smile
Marcin
PostWysłany: Czw 13:08, 05 Mar 2009    Temat postu:

@NightMare: Potwierdzam Smile I tam, jak ciągnik wyjedzie z pola zabłocony, to po sobie sprząta. U nas robi się papka na drogach, a jak popada, to jak na lodzie...
NightMare
PostWysłany: Czw 12:40, 05 Mar 2009    Temat postu:

Echh... szkoda gadać,rok temu byłem w niemczech,na wsi mają tam o sto razy lepsze drogi niż polska ma drogi krajowe :/
grzegi_ndg
PostWysłany: Nie 18:51, 01 Mar 2009    Temat postu:

no co wy piszecie nasze nowodworskie drogi są super... a urzednicy nie moga a raczej nie chca nic robic w kierunku ich napraw bo przeciesz jest ich stac na naprawe auta i wogole pchają wszystko w swoje kieszenie Smile
takie jest moje zdanie
Gość
PostWysłany: Czw 11:19, 12 Lut 2009    Temat postu:

komiczna sytuacja, ponieważ
Departament Programów Regionalnych przy Urzędzie Marszałkowskim, jako inwestycje z listy wybranych projektów otrzymujących dofinansowanie, związania z remontem ul. Sikorskiego zatytułował cyt. „Usprawnienie komunikacji pomiędzy Nowym Dworem Gdańskim i Mierzeją Wiślaną poprzez przebudowę ulicy Sikorskiego w Nowym Dworze Gdański"

a w uzasadnieniu tu cyt.
"i stwierdzającej między innymi, że:
- Założenia i cele projektu nawiązują do przesłanek realizacji i celów Osi Priorytetowej 8 Działania 8.1 Poddziałania 8.1.1.
- Planowane efekty wpisują się w spodziewane efekty realizacji Osi Priorytetowej 8 Działania 8.1 Poddziałania 8.1.1.
- Projekt ma bardzo silny wpływ na realizację zapisów Wojewódzkiego Programu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – Gambit Pomorski (oddzielony ruch pieszy, rondo, ścieżka rowerowa, przejścia dwuetapowe).
- Realizacja projektu wpłynie na udostępnienie nowych terenów inwestycyjnych.
- Projekt jest wspierany przez społeczność lokalną w postaci petycji.
Beneficjent wyłączył z zakresu aplikacji ulicę Sikorskiego, zmniejszając tym samym koszt całkowity projektu do kwoty 4 411 520 PLN. Ponadto gmina zadeklarowała zmniejszenie kwoty aplikowanej do 3 088 064 PLN, co stanowi 70% kosztów kwalifikowanych"

moje wnioski:
po 1 primo: jaki wpływ ma remont(tudzież przebudowa) ulicy Sikorskiego na Usprawnienie komunikacji pomiędzy Nowym Dworem Gdańskim i Mierzeją Wiślaną

po 2 primo: w jaki sposób projekt wpłynie na udostępnienie nowych terenów( przecież wszystkie grunty przy ulicy Sikorskiego są zagospodarowane)

po 3 primo: nie słyszałem o petycji społeczności lokalnej dot. powyższej sprawy(chyba, że chodzi o wybrańców?)

dla zainteresowanych:
link: http://www.dpr.woj-pomorskie.pl/images/dyn/_Zal_1273_172_08.pdf
wniosek nr 3 WND-RPPM.08.01.01.00-009/08
Marcin
PostWysłany: Śro 17:22, 04 Lut 2009    Temat postu:

Noo, to ostatnie to fakt. Najpierw to, co dziurawe, niedługo nieprzejezdne, potem, jeżeli zostanie kasa, to, co w dobrym stanie.
Niestety jest odwrotnie. Przebudować coś, co jest w świetnej kondycji (w porównaniu do innych dróg), a to, co jest w opłakanym stanie, pominąć...
To rondo też nie jest według mnie jakimś priorytetem. Ważniejsze, przydatniejsze i pilniejsze byłoby jakieś małe rondo na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej i Tczewskiej. Tam powinno być to zrobione już kiedyś - kiedy przygotowywano objazd "siódemki" przez Marzęcino.
Gość
PostWysłany: Pon 12:53, 02 Lut 2009    Temat postu: Masakra ulicy Westerplatte a inwestycja drogowa 2009

Jak już każdy zauważył i odczuł zapewne tytułowa ulica to jedno wielkie dno. Nie dość, że nawierzchnia się rozpada, studnie albo zapadnięte albo wystają, że misę olejową można urwać, przez dziury w każdym punkcie i tłok parkujących aut.
Niestety projekt nie objął ulicy Westerplatte.
Cyt. "Remont czeka przebiegającą przez centrum miasta ulicę Sikorskiego. Dofinansowanie na modernizację całej tej trasy (od skrzyżowania z ulicami Sienkiewicza i Obrońców Westerplatte, aż do mostu zwodzonego) samorząd miejski otrzymał w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych, czyli popularnych "schetynówek". Praktycznie połowa kwoty na ten cel pochodzić będzie z funduszy rządowych..." i dalej
"Całkowicie przebudowana zostanie również ulica Morska, łącząca ulicę Warszawską wraz z prowadzącą na Mierzeję Wiślaną trasą nr 502. I w tym przypadku, roboty nie obciążą w poważnym stopniu budżetu samorządu. Dzięki staraniom udało się pozyskać na ten cel dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego aż w 70 procentach. Koszt całkowity tego przedsięwzięcia opiewa na blisko 4,5 mln zł, z czego dofinansowanie spoza budżetu miasta i gminy wynosi 3 mln 088 tys. zł. Pozostałą część pokryje miasto. "
Pominę budowę ronda przy kwiaciarni "Niezapominajka" zamiast tej beznadziejnej krzyżówki i renowację zabytkowego budynku mleczarni przy ul. Kopernika, w którym mieści się obecnie Muzeum Żuławskie (sama placówka będzie wchodzić w skład Parku Historycznego) oraz terenu wokół.
Pomimo ogromnego sukcesu jakim są powyższe inwestycje to uważam, że cele, na które mają być przydzielane fundusze, nie pokrywają się z faktycznym zapotrzebowaniem. Na Sikorskiego można by przeprowadzić remont cząstkowy, a w pierwszej kolejności zająć się tematem ulicy Westerplatte, Dworcowa i Dąbrowskiego

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group